Klacht: aangetekende post

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zijn gisteren 16 mei 2020 twee aangetekende brieven zonder handtekening in de brievenbus gedeponeerd. Ik verzoek u mij de zeer waarschijnlijk door de medewerker vervalste handtekening te doen toekomen. Het betrof twee poststukken van het CBR. Ik zal derhalve dus ook melding maken bij het CBR. de scancode van beide brieven is: 3SRRC14185326 en 3SRRC14183493.

Gewenste Oplossing:

Als deze klacht afdoende is behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat twee aangetekende brieven op uw adres in de brievenbus zijn afgeleverd. Dit is uiteraard niet de normale aanbiedprocedure voor een aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U kunt de handtekening raadplegen door de zendingen door middel van de barcode en uw postcode te bekijken via www.postnl.nl, ik kan de handtekeningen helaas niet naar u verzenden. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Helmt01