Klacht: Aangetekende pakket naar Verenigd-Koninkrijk is niet bezorgt

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juni heb ik een aangetekende pakket met track en tracé opgestuurd via PostNL naar het volgende adres: Margaret Hawkins te Huddersfield in Verenigd-Koninkrijk
Mijn aangetekende pakketje is nooit gekomen naar geadresseerde. POSTNL naam €14, 65 voor de dienst die is niet gedaan.
POSTNL weigerde aan mij vergoeding te geven omdat in pakketje een gouden armband was.
Ik probeerde op verschillende manier een vergoeding te krijgen of mijn pakketje terug naar mijn adres.
Dat is tot nu niet gelukt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje terug ontvangen of een vergoeding voor waarde die in pakketje was- € 390,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 mei 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vuletic,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat dit pakket niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn administratie geraadpleegd en zie dat er destijds onderzoek is gedaan en dat u door de wijze van verzending niet in aanmerking komt voor een vergoeding. Ik kan me voorstellen dat u heel erg teleurgesteld bent, maar ik kan niets aan de uitslag van dit onderzoek veranderen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Vasilija