Klacht: Aangetekende pakket bezorgd maar niemand weet waar

op 03 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens track en trace is mijn anngeteknde pakket bezorgd bij een verkeerde adres.. is zelfs ondertekend door iemand . Kan een aangetekend pakket door iedereen onderteknd worden? Belachelijk
RR266585175TR Dit is het nummer en pakket is helemaal niet bezorgd op nummer 42. Ik heb zelfs camerabeelden van de bezorger die binnen is geweest en niemand het pakketje heeft aangenomen en ondertekend.
Mijn vraag nu is waar is mijn pakketje nu wie heeft hem in ontvangst genomen en ondertekend?

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten wie heeft mijn pakket in ontvngst genomen en ondertekend..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Metin, Uit uw bericht begrijp ik dat u graag wil weten wie uw pakket in ontvangst heeft genomen en heeft getekend voor uw zending. Ik kan me voorstellen dat u ongerust bent over uw pakket en ik wil graag kijken wat ik voor u kan doen. U geeft aan dat uw pakket niet is bezorgd op huisnummer 42. Woont u op dit adres of bent u langs gegaan bij uw buren? In uw privégegevens die alleen voor mij zichtbaar zijn, staat het huisnummer 242 genoteerd. Daarom vraag ik dit u voor de zekerheid. Volgens de Track&Trace-informatie zou uw pakket op nummer 42 bezorgd zijn. Heeft u voor de zekerheid al in uw brievenbus gekeken en navraag gedaan bij huisgenoten en buren? Mocht dit allemaal niet hebben geholpen, dan wil ik graag een onderzoek voor u starten. Voor het onderzoek is het belangrijk dat wij zo veel mogelijk gegevens over de inhoud en de verpakking van het pakket ontvangen. Kunt u daarom een gedetailleerde omschrijving van de inhoud sturen? Denk hierbij aan maat/formaat, kleur, merk, typenummer en andere opvallende kenmerken. Kunt u ook aangeven wat de vorm en het formaat van de zending is? Weet u wat de kleur en het verpakkingsmateriaal is? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Nazan2018

3 jaren geleden - Beste PostNl, Ik woon zelf op het adres nassauhaven 242, en het pakketje is bezorg op 42 volgens Track&Trace. adres nummer 42 is een stichting en uwbezorger is binnen geweest met het pakketje en personeel van de stichting gaf aan dat het pakketje niet voor hun bedoeld was. (is ook op de camerabeelden te zien dat ze het pakketje niet hebben aangenomen ). Heb zelf navraag gedaan bij alle buren, maar niemand heeft het pakketje in ontvangst genomen. Ik heb wel beelden van uw bezorger misschien kunt u aan hem vragen bij wie hij heeft afgegeven. Als een aangetekende pakket wordt verstuurd is toch de bedoeling dat de bezorger moet vragen of degene de geadresseerde is? zonder te vragen heeft toch iemand ervoor getekend (zie bijlage) het pakketje was niet in een doos, maar een zakje wit/grijs 6 bij 6 cm ongeveer was heel licht van gewicht. groeten, Nazan Metin

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Metin,

Hartelijk bedankt voor de uitleg. Aangezien het huisnummer in track en trace niet overeenkomst met het adres dat u hier opgeeft moet ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender. Wellicht dat het pakket daar inmiddels retour is gekomen als ze het op dit adres niet hebben geaccepteerd. Ik heb er nog wel een melding van gemaakt zodat dit bij ons geregistreerd staat.

De afzender heeft een verzendbewijs met het adres en kan bij zijn of haar lokale postdienst in het land van verzending een onderzoek laten instellen. Dit is internationaal zo afgesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 18:08 geantwoord

Nogmaals het pakketje is ergens afgegeven en er is ervoor getekend.. de afzender heeft ook contact opgenomen en zij zeggen dat het pakketje bezorgd is ... belachelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Nazan2018