Klacht: Aangetekende brievenbuspakje kwijtgeraakt door PostNL

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 18 januari 2018 heb ik een aangetekende brievenbuspakje verstuurd, maar deze is tot op heden niet aangekomen. Via het track & trace nummer zie ik alleen dat de zending bij PostNL is, maar dat er (nog) geen bezorgmoment bekend is. PostNL zegt dat zij verder niks kunnen doen, omdat het pakketje niet verstuurd is met een aanvullende verzekering?? Ik heb bewijs dat ik het pakketje heb afgegeven en dat het pakketje is opgehaald door PostNL. Zij zijn hem daarna kwijtgeraakt.

Dat het pakketje alsnog gevonden en afgeleverd wordt of een vergoeding van de gemaakte schade!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2018 om 13:14 geantwoord

Geachte mevrouw Cockx,

Hartelijk dank voor uw bericht! U zegt een pakketje te hebben verstuurd, maar dat deze nooit is ontvangen bij de geadresseerde. Mijn excuses voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik door het systeem gezocht en zie dat er ondertussen navraag is gedaan. Helaas konden mij collega's uw pakketje niet meer traceren. Omdat het een standaard verzending is kan u helaas geen vergoeding aanbieden. Mocht u dit willen kunt u het pakketje in het vervolg het beste aangetekend versturen.

Heeft op 14 februari 2018 om 13:30 geantwoord

Ik heb het pakketje WEL aangetekend verstuurd, dus verwacht ik wel een vergoeding voor het kwijtraken van mijn pakketje door PostNL!

Alle klachten die gemeld zijn door Fan_ny