Klacht: Aangetekende brieven

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 aangetekende brieven niet ontvangen maar die zijn wel afgetekend niet door mij waarvoor ik dus een aangifte heb gedaan ivm valsheid in geschiften
Door deze situatie ben ik 30 % op me inkomen gekort omdat ik me afspraak niet ben nagekomen kan ook niet als je de post stukken niet heb ontvangen nu word ik door post.nl aan het lijntje gehouden dat het niet door hun is verstuurd maar de bewijs heb ik van gemeente rotterdam gehad dat het wel door hun is verstuurt en der voor is getekend maar niet door mij en post.nl ontken en ook dat ze hun personeel eedn moeten laten stopen met mensen hun brieven te ondertekenen aangetekende brieven zijn persoonlijk en niet voor niks aangetekend het zijn 2 s3 code.s maar kan helaas maar 1 foto toemoetendus heb foto bijgevoegd dat ze niks kunnen vinden en evt niet door hun is gedaan door dit loop ik nu bij een voetselbank en kan ik amper fatsoenlijk kerst vieren met me dochtertje 8 en 13 ik lijd echt eronder

Ik ben te vreden als ze voor de fout uitkomen ipv te ontkennen zoals ze nu doen en contact met gemeente rotterdam opnemen en hun fout bekenen zodat mij 30% weer kan worden terug gedraaid en ik gewoon kerst met mij 2 kinderen kan vieren

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 12:31 geantwoord

Geachte mevrouw van der Weerden,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk dat u deze aangetekende brieven niet op uw adres heeft ontvangen en dat de handtekening die zichtbaar is in track en trace niet van u is. Mijn excuses hiervoor.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft de mogelijkheid om via ons een onderzoek in te laten stellen. Dit kan alleen de afzender doen omdat die onze opdracht gever is voor het versturen van de brieven.

Alle klachten die gemeld zijn door cindy260