Klacht: aangetekende briefpost nog altijd ‘ onderweg’ ?

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer,mevrouw,

Op 22 Juni 2017 j.l, heb ik via een post.nl punt bij de jumbo clinckhoef te ijsselstein, een brief laten aantekenen,de medewerkster heeft het direct in de daarvoor bestemde brievenbox gedaan.
Vandaar is het naar het sorteercentrum gegaan.
Vervolgens kijk ik nog eens bij track&trace, en blijkt dat het nog steeds
als ‘ bezorger onderweg’ aangegeven staat.
En dat het bezorgmoment ook nog niet eens bekend is?

Dat lijkt me erg langdurig,zo’n 10 werkdagen onderweg te zijn met een aangetekend stuk. zelfs als het om een bestemming met een postbus gaat zou het nooit zo lang mogen duren.
Deze belangrijke stukken zijn namelijk voor het belastingkantoor te Utrecht,en zo ver ligt dat nu ook weer niet vanaf ijsselstein/sorteercentrum.

Gewenste Oplossing:

Als mijn aangetekende poststuk gewoon word bezorgd,zodat het belastingkantoor het eens in ontvangst kan gaan nemen.

Daarnaast stel ik voor dat u uw bezorgers wat beter screent.
Blijkbaar zitten ertussen,(zeker gezien al de klachten daar al over) die er genoegen in scheppen aan hun laars te lappen en mensen te duperen.

voorts,afzender is niet onbekend. Afzender heeft netjes haar gegevens achter op de envelop geplaatst.

Graag zie ik in het belang van de kwestie, zo spoedig mogelijk een reactie van u tegemoet.
Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Mevr. H. Veenswijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Veenswijk,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat een door u verzonden aangetekend poststuk volgens de status nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik één en ander gecontroleerd en zie ik dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Er is een onderzoek opgestart om de situatie verder te onderzoeken, mijn collega van de onderzoeksafdeling zal uiterlijk maandag 17 juli contact met u opnemen. Met ‘afzender onbekend’ wordt slechts bedoeld dat deze niet bij de digitale aanmelding in het systeem vermeld is. Dit staat los van het feit dat uw gegevens wel op de achterkant geschreven zijn. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door H. Veenswijk