Klacht: aangetekende brief zoek

op 15 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 juli een aangetekende brief met daarin geld aangetekend verzonden. Aan de buitenkant kon men niet merken dat er geld in zat,maar hij is nooit aangekomen bij de ontvanger postnl heeft zogenaamd een onderzoek gestart maar heeft nu bijna 6 weken later geen idee waar m’n brief is gebleven, de track en trace geeft nog steeds aan dat hij nog bij postnl is maar postnl heeft m niet, nu krijg ik 50 euro schadevergoeding (eerst nog zien,dan geloven )dat is lang niet het bedrag wat in de envelop zat,ik heb het idee /gevoel dat iemand van PostNL er met mijn centen vandoor is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mijn zending boven water is,ik heb niet voor niets ruim 8 euro betaald, daarbij was het heel belangrijk Dat deze envelop aan zou komen, door het niet aankomen van deze envelop heb ik nu een probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Snijders,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending nooit is aangekomen bij de ontvanger. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw onderzoek erbij gezocht en ik zie dat u meerdere keren contact heeft gezocht. Ik kan u op dit moment geen andere uitslag vertellen dan dat er al is gedaan, het spijt me. Bij verdere vragen over het onderzoek, kunt u het beste contact opnemen met uw case behandelaar.

Ik hoop dat u het bedrag snel op uw rekening ontvangt en ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Heeft op 18 augustus 2016 om 11:30 geantwoord

Ik vindt dat postnl hier wel erg makkelijk vanaf komt, er is wel ruim 1400 euro verdwenen. En dan als het onderzoek afgerond is me nog weer 3 weken wil laten wachten op de schadevergoeding vindt ik schandalig. Dit heb ik ook al aangegeven bij mijn kontakt persoon Anneke Kootstra maar hier wordt niet meer op gereageerd. Mijn bankgegevens hebben ze dus ik wil dat ze de schadevergoeding onmiddellijk overmaken, dit hoeft geen 3 weken te duren

Alle klachten die gemeld zijn door M-janneke