Klacht: Aangetekende brief verloren door post nl

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb echt belangrijk brief via aangetekende brief post nl eigenlijk de brief moet binnen twee werk dagen bij ontvangen zijn ben al acht dagen en de drief nog niet ontvangen had post nl gebeld geef niks om ze zeggen ik moet binnen zeven werk dagen te wachten ..mijn brief eigenlijk moet afgeleverd zijn binnen een week dus heb ik dikke schade door de post nl service

Gewenste Oplossing:

Tevreden als mijn probleem opgelost woorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 februari 2018 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Wael,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende brief nog niet bij de geadresseerde is aangekomen. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is de aangetekende brief verstuurd naar een postbus, heeft u in de tussentijd al navraag gedaan bij de postbushouder of de brief al aangekomen is? Dit is namelijk niet altijd rechtstreeks via de track & trace informatie zichtbaar.

Naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice is er reeds een onderzoek voor u gestart om meer duidelijkheid over de aangetekende brief te krijgen. Dit onderzoek is gisteren gestart, binnen 7 werkdagen zal er vanuit de betreffende afdeling contact met u opgenomen worden voor een update. Dit zal uiterlijk 20 februari zijn. Tot die tijd wil ik u graag verzoeken dit af te wachten.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 13 februari 2018 om 20:44 geantwoord

Is het te laat ik verwacht binnen twee dagen bij ontvanger zijn ..maar niet 9 dagen was heel belangrijk brief daarom ben ik aangetekend gestuurd ik zoek op een schade vergoeding voor vertraging van de brief
Vriendelijke groeten
D.wael

Alle klachten die gemeld zijn door D999