Klacht: Aangetekende brief verkeerd verzonden

op 21 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Enige tijd geleden heb ik een aangetekende brief verzonden. Dit heb ik gedaan bij een PostNL loket. We kregen maar geen melding dat hij bezorgd was en dus na een twee weken contact opgenomen. Bleek het met de gewone post meegegaan te zijn. Een aangetekende brief heeft meestal niet alle tijd, dus aangegeven dat ze hem dan nogmaals moesten verzenden. Dit doen ze niet. Ze gaan eerst een onderzoek instellen wat weken kan duren. Ik heb dus voor de tweede keer een aangetekende brief verzonden en weer 8,15 euro betaald. Dit keer is het wel goed gegaan. Nou gaat het om 8,15 euro. Dat ben je ook kwijt als je een paar keer contact opneemt met hun klantenservice. We zijn inmiddels een 6 weken verder en heb er niets meer over gehoord. Geen excuses, geen vergoeding en 2x voor service betalen die niet geleverd wordt. Omdat het maar om een klein bedrag gaat laat je het er meestal bij zitten, maar ik vindt het een totaal klantonvriendelijkheid gebeuren. Dit is gewoon mensen geld aftroggelen en zorgen dat ze het terug krijgen, ho maar!

Excuses en geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw de Groot, Uit uw bericht begrijp ik dat u enige tijd een aantekende brief heeft verzonden, echter is deze nooit aangekomen. Dit heeft u eerder ook al bij ons gemeld. Mijn excuses voor het ongemak. Graag ontvang ik de 3S-code van u. Op basis van uw adresgegevens is er namelijk geen klacht terug te vinden in het systeem. Mocht het blijken dat er geen klacht is, dan ga ik deze alsnog invoeren. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw De Groot, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw de Groot,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva1983