Klacht: Aangetekende brief retour

op 22 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze zou op dinsdag 25-5 aan zijn geboden bij de geadresseerde school. De school was zeker open en beide geadresseerde waren aanwezig.

Ik heb voor poging 2 dit label gekocht 3SRPKN8614910 en wil mijn geld terug van de eerste poging.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik begrijp dat u uw aangetekende brief onterecht retour heeft ontvangen. Namens PostNL excuses, dit is natuurlijk een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hier graag een gepaste oplossing voor wilt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De barcode van de aangetekende brief die u retour heeft ontvangen. - Uw IBAN-bankrekeningnummer en de juiste tenaamstelling van de rekening. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren door contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht AbsoluutGeenInteresse

1 maand geleden - Beste PostNL, Het is onmogelijk om via een formulier dan wel e-mail bericht een klacht bij jullie in te dienen. Vandaar ook de algemene link naar uw website i.p.v. naar een formulier. Wie 3SRPKN6112808 heeft betaald via ideal moet terug te vinden zijn. Ter controle: mijn postcode is 3706CG en mijn bankrekening eindigt op '467' Alvast bedankt voor uw reactie. Mvg,

Heeft op 22 juni 2021 om 13:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb u geprobeerd te bellen echter is dat telefoonnummer van een ander persoon. Graag ontvang ik uw telefoonnummer zodat ik de gevraagde informatie met u kan bespreken.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door AbsoluutGeenInteresse