Klacht: Aangetekende brief niet bezorgd.

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 maal toe wordt aangetekende brief niet bezorgd. op de track &trace staat dat we niet thuis waren maar waren gewoon thuis. Er ligt ook geen briefje in de bus. Post.nl gebeld hier kunnen ze niets aan doen en ze kunnen ons daarbij ook niet helpen.

Gewenste Oplossing:

Als de aangetekende brief op tijd wordt bezorgd en dat ze als bewijs een briefje in de bus doen dat ze geweest zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte meneer Van Schadewijk, Het spijt me te moeten horen dat de bezorging van uw aangetekende brief al twee maal niet is gelukt. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Ik wil graag voor u kijken waar dit door komt. Wilt u mij daarvoor het trackingnummer van uw aangetekende brief sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer van Schadewijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Schadewijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mark 63