Klacht: Aangetekende brief niet bezorgd.

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 2 maal toe wordt aangetekende brief niet bezorgd. op de track &trace staat dat we niet thuis waren maar waren gewoon thuis. Er ligt ook geen briefje in de bus. Post.nl gebeld hier kunnen ze niets aan doen en ze kunnen ons daarbij ook niet helpen.

Als de aangetekende brief op tijd wordt bezorgd en dat ze als bewijs een briefje in de bus doen dat ze geweest zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte meneer Van Schadewijk, Het spijt me te moeten horen dat de bezorging van uw aangetekende brief al twee maal niet is gelukt. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Ik wil graag voor u kijken waar dit door komt. Wilt u mij daarvoor het trackingnummer van uw aangetekende brief sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer van Schadewijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:17 geantwoord

Geachte heer van Schadewijk,