Klacht: Aangetekende brief niet aangekomen.

op 22 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 19-03-2020 een aangetekende brief verstuurd naar het postbus 85230 in Utrecht , deze is nooit aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Als alle volgens wettelijke richtlijnen in orde komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 mei 2020 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden aangetekende brief niet aangekomen is bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wilt voor deze situatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw gegevens zie ik dat er reeds een onderzoek is opgestart, dit onderzoek loopt nog en is nog niet afgerond. Zodra er een update is zal de behandelaar van het onderzoek contact met u opnemen. Tot mijn spijt kan ik de behandeling van het onderzoek niet versnellen, ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost. Mijn excuses voor de overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Peervdbrand