Klacht: aangetekende brief door brievenbus

op 11 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van Velzen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een aan uw verzonden aangetekende zending door uw brievenbus is afgeleverd. Dit is niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Helaas ontbreekt in uw bericht uw tracking code. Kunt u deze nasturen? Dan kunnen wij de bezorger in kwestie laten aanspreken op deze afleverwijze. Ik hoor graag van u. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van Velzen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht liavv

1 jaar geleden - Ik woon pr margrietlaan 74 1421xj uithoorn. De afzender was Menzies Aviation, schiphol. Helaas heb ik het tracktrace nummer niet meer. Dit omdat het meer dan een week duurde voor ik iets hoorde. Om verdere frustratie tegen te gaan, maar weggegooid. met vr groet Lia

Heeft op 19 september 2016 om 14:09 geantwoord

Geachte mevrouw Van Velzen,

Bedankt voor uw reactie. Helaas kan ik zonder tracking code geen klachtmelding voor u noteren. Uw tracking code geeft ons de mogelijkheid om het proces van de betreffende zending na te gaan, en is daarom essentieel bij het verwerken van uw bericht.

U kunt de tracking code opvragen bij de afzender van het poststuk. Deze heeft de tracking code ontvangen bij het aanbieden van de zending.

Alle klachten die gemeld zijn door liavv