Klacht: Aangetekende brief die al sinds 7 juni jl. in transit is

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 juni jl. verstuurde ik een aangetekende brief naar Israël met barcode
RN511462603NL
Aangezien de track en trace maar bleef steken op transit belde ik vorige week met PostNL hierover. Ik kreeg te horen dat de brief was aangekomen maar nog niet aangemeld, maar alles zag er goed uit en hij verwachtte dat de brief eind vorige week bezorgd zou zijn. Verder dat er 17 werkdagen voor stonden voordat er werk van gemaakt kon worden.
21 juni had ik weer contact, nu met een andere medewerker. Nu kreeg ik te horen dat de brief in Brussel lag en actie pas na 25 werkdagen ondernomen wordt.
Wat een brief naar Israël in Brussel doet is mij volstrekt onduidelijk. Volgens uw website staat er voor de transitperiode naar Israël 4-6 dagen. De transitperiode is inmiddels opgelopen naar 16 dagen!
Ik heb €16.95 betaald voor een brief die enige haast had en die volgens uw medewerker nog steeds in Brussel zou liggen.
Ik ben bijzonder ontevreden over de gang van zaken en conflicterende mededelingen van uw werknemers.

Ik verwacht van u een spoedige bezorging van mijn aangetekende brief, dan wel duidelijkheid over het lot van deze brief.

Hoogachtend
H. Kahn-Koopman

Ik ben tevreden bij een spoedige bezorging van mijn brief dan wel zo spoedig mogelijk te horen wat ik kan verwachten .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte mevrouw Kahn-Koopman,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de aangetekende brief die u heeft verzonden naar Israël tot op heden niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inmiddels een onderzoek voor u is opgestart om dit uit te zoeken. U zult hier verder door de onderzoeksafdeling over worden geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door denmor