Klacht: Aangetekende brief buitenland

op 21 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal €16.95 voor aangetekende brievenbuspost buitenland (incl. Track en Trace) naar Verenigde Staten. Hiervan krijg ik geen terugkoppeling dat het daadwerkelijk is ontvangen, status blijft op “received in country of destination” staan. Gebeld met Postnl. Geven als rede dat het in het buitenland een ander nummer krijgt en dus niet meer te traceren is. Ik kan een zoekopdracht aanvragen maar dan gaat Postnl schiftelijk aan het afleveradres vragen of het bezorgd is. Dat zoek je toch intern uit!? Ik betaal een fiks bedrag zodat ik weet waar mijn zending blijft en of het bezorgd is. Postnl levert niet wat zij aanbieden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik krijg waarvoor ik betaal.
Track & Trace van RN319668510NL en RN867128164NL en toekomstige zendingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 april 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Post,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u via track en trace niet kunt zien dat uw zendingen zijn afgeleverd. Mijn excuses hiervoor.

De enige manier om voor u de handtekeningen op te vragen is om een onderzoek in te stellen. Ik heb u hiervoor per e-mail formulieren toegezonden die u in kunt vullen en terug kunt sturen. Zodra we de formulieren retour hebben ontvangen zult u binnen 10 werkdagen bericht ontvangen over de status van het onderzoek.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Zaeneix