Klacht: Aangetekende brief buitenland

op 21 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik betaal €16.95 voor aangetekende brievenbuspost buitenland (incl. Track en Trace) naar Verenigde Staten. Hiervan krijg ik geen terugkoppeling dat het daadwerkelijk is ontvangen, status blijft op “received in country of destination” staan. Gebeld met Postnl. Geven als rede dat het in het buitenland een ander nummer krijgt en dus niet meer te traceren is. Ik kan een zoekopdracht aanvragen maar dan gaat Postnl schiftelijk aan het afleveradres vragen of het bezorgd is. Dat zoek je toch intern uit!? Ik betaal een fiks bedrag zodat ik weet waar mijn zending blijft en of het bezorgd is. Postnl levert niet wat zij aanbieden.

Wanneer ik krijg waarvoor ik betaal.
Track & Trace van RN319668510NL en RN867128164NL en toekomstige zendingen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 april 2017 om 13:43 geantwoord

Geachte heer Post,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u via track en trace niet kunt zien dat uw zendingen zijn afgeleverd. Mijn excuses hiervoor.

De enige manier om voor u de handtekeningen op te vragen is om een onderzoek in te stellen. Ik heb u hiervoor per e-mail formulieren toegezonden die u in kunt vullen en terug kunt sturen. Zodra we de formulieren retour hebben ontvangen zult u binnen 10 werkdagen bericht ontvangen over de status van het onderzoek.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaeneix