Klacht: Aangetekende brief barcode verwijderd en gewoon door de brievenbus geduwd

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij ons is een aangetekende brief brief door de brievenbus geduwd. Normaliter zit er een barcode op deze is verwijderd. Nu heb ik dus een brief gekregen en persoonlijk niet getekend voor ontvangst. Door verwijderen van de barcode sticker is niks meer traceerbaar. Ik zou dus eigenlijk de verzender moeten benaderen. Omdat het hier om zakelijke belangrijke post gaat wordt de situatie alleen maar erger. Het lijkt erop dat de bezorger niet wilde terugkomen en zo de brief verziekt heeft en wellicht zelf heeft getekend zodat het lijkt dat de brief is bezorgd. Ronduit frauduleus. Stel de brief graag ter beschikking en wil graag eens zien wie er getekend heeft

Als duidelijk is welke bezorger stickers van aangetekende brieven verwijderd en wie er getekend heeft en zicht hebben op de gezette handtekening!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte heer Ambaum,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u deze klacht reeds gemeld heeft op deze website onder referentienummer 646759. U kunt daar mijn inhoudelijke reactie op uw klacht lezen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Ambaum