Klacht: Aangetekende brief al 8 dagen in transit

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 september een brief als aangetekende post verzonden naar België en sinds die dag staat de status op \\\\\\\\\\\\\\\”in transit – Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces\\\\\\\\\\\\\\\” Vandaag zou volgens de termijn van 5-8 werkdagen de brief uiterlijk bezorgd moeten worden. PostNL gebeld, maar de brief is niks over te vinden, behalve dat het erop lijkt dat deze nog bij PostNL in Nederland ligt.

9/10/17 update: Formulier navraag zending ingevuld, het zou heel erg fijn zijn als er voor komende vrijdag nieuws is waar de brief is.

Gewenste Oplossing:

Indien de brief uiterlijk deze vrijdag bezorgd wordt of zo spoedig mogelijk onderzoek wordt ingesteld. De brief is niet voor niets aangetekend verzonden en betreft een belangrijk document dat we niet gemakkelijk opnieuw kunnen aanvragen (uit Africa!) en daarbij nodig hebben voor een belangrijke afspraak op 13 oktober. We komen bij verdere vertraging hiermee in de problemen. Graag ook zsm duidelijkheid dat de brief in ieder geval gevonden is. Als deze is kwijt geraakt kunnen we namelijk alle tijd goed gebruiken om het document opnieuw aan te vragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wollaert,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw aangetekende brief nog niet is bezorgd. Ik begrijp dat het belangrijk is dat deze snel wordt bezorgd.

Ik zie dat u reeds telefonisch contact met ons hebt gehad, en dat er een onderzoek naar deze zending in gang is gezet. Hierover neemt de verantwoordelijke afdeling uiterlijk woensdag 25 oktober contact met u op.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat uw brief spoedig aankomt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:01 geantwoord

Er is mij aan de telefoon verteld dat er een termijn van 5 werkdagen wordt aangehouden voor het onderzoek voor een brief tussen NL en BE. 25 oktober als uiterlijke reactie datum is echt onacceptabel!

Alle klachten die gemeld zijn door lwoll