Klacht: aangetekende brief afgegeven bij anderen

op 30 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een uitkering van het UWV. Deze heeft meerdere aangetekende brieven verzonden die niet bij mij persoonlijk zijn bezorgd. Ik ben alleenstaand. De brieven zijn afgegeven bij anderen en voor 1 van de brieven was ook getekend. Ik kan aantonen dat dat niet mijn handtekening is.

De postbezorging is al vaker ook bij buren bezorgd die in hetzelfde appartement wonen. De aangetekende brieven zouden niet bij deze buren zijn bezorgd.

Als de post op mijn eigen adres wordt bezorgd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Dijk, Wat vervelend te vernemen dat uw aangetekende brieven op een ander adres zijn bezorgd en er tevens is getekend door iemand anders. Uiteraard excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Ik begrijp hieruit dat u deze brieven allemaal niet heeft ontvangen. Graag ontvang ik de track en trace codes van de betreffende brieven zodat ik het een en ander voor u kan nakijken en u hier verder over kan informeren. Ik hoor het graag van u. Mocht u het makkelijker vinden, kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via telefoon, een contactformulier, chat, Facebook en Twitter. Zie ook http://www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw van Dijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:57 geantwoord

Geachte mevrouw van Dijk,

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door madelon2311