Klacht: aangetekende brief

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wilde een aangetekende brief versturen bij post.nl op de harriet freezerstraat Amsterdam zuidoost. Er werd mij verteld dat het alleen maar kon als pakketje maar op jullie website lees ik dat je gewoon een aangetekende brief kunt versturen voor € 8,35
Ik heb € 1,50 voor een doos betaald en € 8,60 voor het aangetekend versturen. Volgens mij ben ik opgelicht. Het bedrag is natuurlijk helemaal niets maar het gaat om het principe. Het was notabene de eigenaar van de winkel!!!

U kunt de winkel opbellen en de klacht doorgeven

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Halsema,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw aangetekende zending niet bij de PostNL locatie kon inleveren, maar als gewoon pakket moest versturen. Graag informeer ik u hierover.

Het klopt dat aangetekende zendingen niet vanuit alle PostNL locaties verzonden kunnen worden. In heb de aangegeven locatie nagekeken en vanuit daar kunnen inderdaad alleen pakketjes worden verzonden. Wil je toch een aangetekend pakket of brief versturen, kun je het beste onze locatiewijzer raadplegen via https://www.postnl.nl/locatiewijzer/?address=#/

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rembert Halsema