Klacht: Aangetekende brief

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij dien ik een klacht in tegen uw personeel van Post NL.

Op 12 juli jl. heb ik een aangetekende brief in mijn brievenbus ontvangen, dit is absoluut niet de bedoeling van een aangetekende brief!
Deze brief is natuurlijk niet voor niets aangetekend verstuurd. Daarnaast was de brief ook nog eens nat waardoor de inhoud, een belangrijk document beschadigd is.

Nadat ik via uw site met de code op de envelop heb gekeken, bleek dat er tot mijn grote verbazing ook nog eens gefraudeerd is door uw personeel.
Een handtekening voor ontvangst? Door wie? De brievenbus??
Dit kan en mag absoluut niet!!

De kosten die gemaakt zijn voor het verzenden van de brief en de schade van de inhoud eis ik daarom terug.

In afwachting van uw reactie.

B. Oujedid

De kosten die gemaakt zijn voor het verzenden van de brief en de schade van de inhoud.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 juli 2017 om 14:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Oujedid,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een aangetekende brief in uw brievenbus is afgeleverd en beschadigd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds op 14 juli via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De klacht is gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de betreffende chauffeur is aangesproken op deze gang van zaken om herhaling te voorkomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane overlast.

Heeft op 21 juli 2017 om 09:41 geantwoord

Een excuses is geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Sihampje