Klacht: aangetekende brief

op 05 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Toen ik vrijdag thuis kwam lagen er twee aangetekende brieven op mijn deurmat. Ik heb dus niet getekend voor deze brieven!
Dit mag toch niet?
Had de bezorger niet op een later tijdstip terug moeten komen om te kijken of we dan wel thuis waren

wanneer mijn klacht behandeld wordt. Dit waren voor ons belangrijke brieven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Tennant, Uit uw bericht begrijp ik dat u twee aangetekende brieven door de brievenbus heeft ontvangen en dat u hier dus niet voor getekend heeft. Allereerst wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil graag een klacht hiervoor aanmaken, die wij zullen opnemen met de bezorger. Helaas geeft het systeem aan dat uw adres niet klopt. Zou u het adres voor mij willen controleren en nogmaals in een reactie willen sturen? Ook ontvang ik van u graag een telefoonnummer en de barcodes van deze brieven, als u die heeft. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Tennant, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 juni 2016 om 10:40 geantwoord

Geachte mevrouw Tennant,

Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Femketennant