Klacht: aangetekend

op 28 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor de kaartjes betaald veel te veelmaar wat erger isde kaartjes zouden mij aangetekend aan mij toe gezonden worden maar tot mijn verbasing gebeurde dat niet maar moest ik ze uit printen terwijl ik geen printer heb en dan wil ik wat ik heb betaald voor het aan tekenen in iedergeval terug hebben.

Gewenste Oplossing:

Teruggave van het te veel betaalde

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

De kaarten zijn niet via SeeTickets gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymon13