Klacht: Aangetekend/verzekerd pakket leeg terug gekregen

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje naar Duitsland gestuurd, aangetekend en verzekerd, om onduidelijke reden is het niet bij de ontvanger bezorgd, maar bij een ander adres in die plaats en later teruggestuurd naar mij.
Toen het pakketje bij mij aankwam was de inhoud verdwenen.
Al verschillende malen de vereiste documenten aan PostNL gemaild, maar geen antwoord, men zegt dat ze niets hebben ontvangen.
Ik heb de ontvanger een soortgelijk verzamelstuk moeten sturen op mijn kosten.

Als ik een schadevergoeding krijg, waarom is het anders aangetekend en verzekerd?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Peter Prince

7 maanden geleden - Vandaag gehoord dat er aan wordt gewerkt, binnen 12 dagen antwoord, ik ben benieuwd......afz. Peter P.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 14:44 geantwoord

Geachte heer Prince,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website en uw update. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket zonder inhoud terug heeft ontvangen. Ik begrijp dat u op de hoogte bent gebracht over de stand van zaken en ga er vanuit dat u hier inmiddels opnieuw over bent geïnformeerd en hoop uiteraard dat deze situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien u nog geen reactie heeft ontvangen dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 29 december 2017 om 16:10 geantwoord

Ik zou graag weten hoe het opgelost gaat worden, heb geen zin om eindeloos met de klantenservice te bellen, is dit zo moeilijk? Ik heb alle vereiste documenten aangeleverd, graag een oplossing, U heeft al mijn gegevens.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Prince