Klacht: Aangetekend stuk verzonden, zonder handtekening in ongvangst genomen

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De aangetekende post is afgegeven aan een persoon terwijl hiervoor niet voor getekend is, volgens track en trace status beschikbaar voor de ontvanger, terwijl de ontvanger mij terug meld dat het stuk in goede orde is ontvangen. Echter betaal ik voor de extra dienst verlening en verwacht ik een handtekening als bewijs materiaal. Er kunnen nl voor mij consequenties volgen als het stuk niet op tijd ontvangen is. Hiervoor heb ik nu geen bewijs en is de afgesproken dienstverlening onzorgvuldig uitgevoerd.

Tevreden ben ik wanneer postnl mij formeel kan aangeven wanneer het stuk is overgedragen, aan wie en wie hiervoor verantwoordelijk is. Daarnaast verwacht ik een compensatie/ terugbetaling voor het aangetekend verzenden, voor het feit dat ik voor een dienst heb betaald die onvolledig is uitgevoerd. Ik verwacht dat Postnl alsnog zijn verantwoordelijkheid neemt en mij voorziet in het gevraagde.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Wuijster, Uit uw bericht begrijp ik dat u aangeeft dat de handtekening voor ontvangst niet beschikbaar is op de site. Ik vind het erg vervelend dat de juiste handtekening niet beschikbaar is. Mijn excuses hiervoor. Ik zorg ervoor dat we dit gaan onderzoeken. Om dit in werking te stellen heb ik nog aanvullende gegevens van u nodig. Kunt u mij voorzien van een omschrijving van de inhoud ook tevens van de uiterlijke kenmerken? Ik hoop snel wat van u te horen zodat dit onderzocht kan worden. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Wuijster, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:32 geantwoord

Geachte heer Wuijster,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door awuijster