Klacht: aangetekend stuk na 4 dagen nog niet bezorgd

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op maandag 31 juli stuur ik aangetekend een poststuk naar de rechtbank in Utrecht.Het is nu vrijdag 4 augustus en het is nog steeds niet bezorgd.
Als ik het informatie nummer bel krijg ik te horen dat het vertraagd is. Als ik naar de reden van vertraging informeer krijg ik het zelfde nietszeggende antwoord en dat het vandaag bezorgd word. Daar geloof ik dus helemaal niets van want er staat bij track&trace dat het bezorgmoment onbekend is. Kortom hopeloos en dat men daar nog 8,35 euro voor durft te vragen voor dit gepruts.

Als het poststuk eindelijk bij de rechtbank ligt. Misschien moet het voortaan maar zelf gaan brengen want dit is niet de eerste keer dat postnl dit flikt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:59 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Eradus,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw aangetekende brief zo moeizaam lijkt te verlopen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code zie ik dat de betreffende zending op woensdag 2 augustus bij de postbuslocatie van de geadresseerde is afgeleverd. Zendingen naar een postbus worden vaak vervolgens met een brengservice bij de postbushouder bezorgd. In de track&trace gegevens is dit echter niet altijd terug te zien en het lijkt dan alsof de bezorger onderweg is terwijl de zending wel is afgeleverd. Ik adviseer u daarom navraag te doen bij de geadresseerde van de zending om te controleren of de aangetekende brief in ontvangst is genomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/ voor het opstarten van een onderzoek.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Rien E