Klacht: Aangetekend stuk komt niet aan

op 13 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aangetekend stuk blijft hangen bij Amsterdam International Mail Centre.
De tracking code is RR004518379CW.
Wat ik eruit begrijp is dat het adres onleesbaar is. Hoe kom ik in het contact met deze organisatie. Kan dat nergens online vinden

Als ik in contact ben gekomen met Amsterdam International Mail Centre zodat ik mijn juiste adresgegevens kan doorgeven en het aangetekende stuk mij doorgestuurd kan worden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 maart 2020 om 14:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u wacht op een aangetekende zending. U geeft aan dat u heeft gezien dat het pakket bij het Amsterdam International Mail Centre is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u deze zending graag in ontvangst wilt nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In Amsterdam bevindt zich ons internationale sorteercentrum. Vanuit die locatie worden pakketten uit het buitenland verwerkt en verder verspreid binnen Nederland. U hoeft daar geen pakketten op te halen en het is niet mogelijk om contact op te nemen met deze locatie.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track en Trace-code heb ik alle gegevens gecontroleerd. Het adres wat u heeft vermeld op Klacht.nl komt niet overeen met het adres in de Track Trace informatie van dit deze zending. Volgens mijn informatie is de zending reeds afgeleverd op 5 maart 2020, uit privacyoverwegingen kan ik u niet vertellen aan welk adres de zending volgens onze Track en Trace informatie geadresseerd was. Als u het pakket niet in uw bezit heeft raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Die kan de adressering controleren. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de bijbehorende voorwaarden kan de afzender eventueel via zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen naar de status van het pakket. Hopelijk kun u samen met de verzender tot een oplossing komen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mw. C. Visscher