Klacht: AANGETEKEND POST met Post.NL nooit aangekomen,medewerkers hebben gewoon scheit aan !

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 JULI 2017 heb ik met POST.NL een AANGETEKEND Brief met MEDISCHE EN PERSOONLIJKE document naar Curacao gestuurd. Door mijn situatie moest dit zo snel mogelijk naar de Geadresseerde (een Instantie)

Post.nl zegt: Aangetekend pakket buitenland
Extra zekerheid bij het wereldwijd versturen van uw pakket

Ik had deze Service Vertrouwd, helaas is het na 33 Dagen niet aangekomen. Vandaag 30 augustus heb ik voor de 5 de keer Contact genomen met Klantenservice.

Voor de 3de keer geef ik Mijn informatie en er moet een Case van gemaakt worden. Tot mijn verassing hebben ze “waarschijnlijk” foute email adres gebruikt. Als ik vraag voor een Bewijs van die verzonden email, werd eromheen Gedraaid.

Vandaag had ik medewerker Gevraagd voor een Terechte OPLOSSING samen met een Leidinggevende . Ik krijg te horen dat het niet mogelijk is En dat ik ook GEEN Voorrang Behandeling mag krijgen ivm Oplossen.

Ik heb Alle Chat gesprekken met namen en van alles Foto gemaakt. Alleen is het te lang om het hier bij te voegen.

1) Nog steeds weet ik niet waar mijn aangetekend post is
2) Instantie wacht ook op de belangrijke post
3) Zogenaamd verkeerde Email adres gebruikt,Pas vandaag hebben ze de formulier gestuurd
4) kosten gemaakt geen service gekregen

Volgens mij heb ik Meer dan Geduld !!!

vinden jullie niet?

Gewenste Oplossing
Ik ben tevreden als POST.NL geen standaard zinnen met sorry sturen.
Maar een Terecht service geven aan hun Klanten.
Fouten Accepteren en Snel Verbeteren.
Deze brief zal Mij Kosten Oorzaken, want was op tijd verzonden, maar na 33dagen Niet aangekomen.

Als dit niet gelijk Behandeld worden door een Professioneel Postbedrijf Medewerker, moet ik helaas de boven gekomen kosten aan Post.nl sturen.

Anders moeten ze me van te voren informeren dat mijn belangrijke pots meer dan 3maanden zal duren bijvb, Dan kon ik een andere Oplossing zoeken.

Ik wil graag weten waar is mijn brief en kan 13dagen helaas niet wachten
De FOUTEN ligt NIET AAN MIJ maar aan Post.Nl

Ik ben tevreden als POST.NL geen standaard zinnen met sorry sturen.
Maar een Terecht service geven aan hun Klanten.
Fouten Accepteren en Snel Verbeteren.

Ik wil graag weten waar is mijn brief en kan 13dagen helaas niet wachten
De FOUTEN ligt NIET AAN MIJ maar aan Post.Nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Mellafeliz,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een aangetekende brief heeft verstuurd naar Curaçao en dat deze nog steeds niet is aangekomen. Ten eerste mijn wel gemeende excuses voor dit ongemak.

Ik betreur de gang van zaken ten zeerste! Want dit duurt inderdaad te lang. Ik zie dat er op dit moment contact is met de onderzoeksafdeling, zij gaan over de afhandeling hiervan en de eventuele vergoeding. Ik raad u aan even contact met hen te houden, hopelijk hebben zij heel snel goed nieuws voor u.

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:29 geantwoord

het is niet afgerond, ik wacht nog steeds op antwoord van mijn Email.

Alle klachten die gemeld zijn door G mellafeliz