Klacht: Aangetekend post http:www.ups.comWebTrackingprocessInputRequest?locnl_BERequesterNEStracknum1ZW809A70402221196AgreeToTermsAndConditionsyesWT.z_eCTAidct1_eml_Tracking__ct1_eml_qvn_eml_2excWT.z_edatesent09142018

op 18 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket verzonden naar Oostenrijk. Pakket wordt in Oostenrijk niet afgeleverd omdat naam van ontvanger niet overeenkomt met de eigenaar van het hotel. Post nl NL zei dat ik het pakketje niet op naam de eigenaar van het hotel hoefde te versturen maar op naam van ontvanger. Pakketje wordt maar niet verstuurd. http:www.ups.comWebTrackingprocessInputRequest?locnl_BERequesterNEStracknum1ZW809A70402221196AgreeToTermsAndConditionsyesWT.z_eCTAidct1_eml_Tracking__ct1_eml_qvn_eml_2excWT.z_edatesent09142018

Post NL is nalatig omdat ze verkeerde instructies geven. Ontvanger wordt in Oostenrijk gecontroleerd via GBA, als die niet overeenkomt wordt het pakketje niet afgegeven. Post NL had mij deze instructies moeten geven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 september 2018 om 11:09 geantwoord

Geachte heer Malki,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van een door u verzonden spoedzending naar Oostenrijk niet goed is verlopen. U geeft aan dat uw pakket niet is afgeleverd omdat de naam van de ontvanger niet overeenkomt met de eigenaar van het hotel. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u hierover reeds contact met ons heeft opgenomen via een ander kanaal. Er is aan de hand van uw melding een onderzoek opgestart en er zijn de nodige acties ondernomen om het pakket alsnog op de plaats van bestemming te krijgen. Omdat ik geen inhoudelijke informatie heb over het verloop en de uitkomst van het onderzoek, raad ik u aan eventuele vragen of opmerkingen neer te leggen bij de behandelaar van het onderzoek. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende kwestie snel naar tevredenheid zal worden opgelost. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gabriel23