Klacht: Aangetekend pakket verstuurd ,is getekend maar niet door de juiste persoon.

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Sliggers,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende pakket niet bij u thuis is afgeleverd. Ook is er niet door u getekend. Hiervoor wil ik mijn oprechte excuses aanbieden, want dit is absoluut niet de bedoeling.

Gezien de status van de case met het nummer 03815165 is uw zending inmiddels terecht en is de bezorger aangesproken op het niet volgen van procedure.
Hierdoor zal ik dit incident als 'opgelost' markeren.

Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sliggers