Klacht: Aangetekend pakket verkeerd bezorgd

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 10 oktober een pakketje besteld van mediamarkt die vandaag, 11 oktober aan zou komen. Het betreft een aangetekend pakketje dat dus niet bij een ander afgeleverd zou mogen worden. Blijf ik de hele dag thuis, niemand aangebeld staat er op de track en trace opeens dat het pakketje al is afgeleverd. Een of ander onbekend krabbeltje als handtekening met de naam “Bitter” eronder, terwijl er duidelijk mijn naam stond bij wie het pakketje afgeleverd zou moeten worden.

Nu is het pakketje verdwenen. Ik ken helemaal geen buren met de achternaam “Bitter” en er is ook geen briefje achtergelaten. Het adres waarop het pakketje geleverd zou moeten worden stond er duidelijk op. Toch niets ontvangen. Heeft de bezorger al twee regels gebroken en zit ik nu zonder pakketje.

Mijn bestelde pakketje terug gebracht of in overleg met mediamarkt een nieuwe opgestuurd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:58 geantwoord

Geacht heer, mevrouw Cavdar,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat de handtekening niet van u is. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender een onderzoek heeft laten instellen. Hieruit heb ik vernomen dat het pakket inmiddels terecht is.

Alle klachten die gemeld zijn door Demiqas