Klacht: aangetekend pakket van Nederland naar Amerika al 11 dagen onderweg en niet traceerbaar

op 05 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 10 november jl hebben mijn ouders voor hun vertrek naar Amerika een pakket aangetekend verzonden via Post.nl. Vandaag op 21 november is het pakket nog steeds niet traceerbaar. Vorig weekend was er een internationale storing waardoor de internationale track and trace niet zou werken. Maar nu is er geen storing en het pakket is nog steeds weg/zoek/onderweg (streep door wat niet van toepassing is) Primera gebeld, die verwijst door naar het 0900-0990 nummer en daar heeft men mij niet kunnen helpen tot nu toe

Ik wil graag dat het pakket afgeleverd wordt op het opgegeven adres in Amerika. Voor die tijd wil ik graag geïnformeerd worden over de reisstatus van het pakket via de track and trace.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Brandsen, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat het pakket van uw ouders niet traceerbaar is en ook nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en begrijp dat u graag wilt weten wat de huidige status van het pakket is. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Brandsen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Brandsen,