Klacht: Aangetekend pakket niet ontvangen

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijd geleden heb ik bij de firma Levix een monitor besteld. Deze zou zijn afgeleverd op mijn adres terwijl ik niet thuis was. Echter is er wel door iemand anders getekend (postbezorger zelf?) en het pakket heb ik nooit gezien. Ik heb erg veel mail contact gehad met Levix over dit voorval maar ze blijven volhouden dat het aan PostNL ligt. PostNL zelf heb ik ook benaderd en zij zeggen dat Levix verantwoordelijk is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn monitor terugzien of mijn geld terug. Ik heb namelijk het pakket helemaal niet ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2017 om 17:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Weijland,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u in april een pakket verwachtte, maar dat u deze niet ontvangen heeft. Dit ondanks dat het pakket als afgeleverd staat gemarkeerd. Ik kan mij voorstellen dat u hier erg verontwaardigd over bent en hierin graag een passende oplossing ziet.

Echter adviseer ik u inderdaad om hierover contact op te nemen met de afzender. Niet omdat ik u hiermee niet wil helpen, maar omdat de afzender onze opdrachtgever voor verzending is. Dit omdat zij ons voor het versturen van het pakket hebben betaal. Dit betekent dat zij eventueel een onderzoek bij ons kunnen opstarten naar de gebeurtenissen rondom uw pakket.

Hopelijk kunt u er alsnog met de afzender uitkomen! Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door janw87