Klacht: Aangetekend pakket niet bezorgd in buitenland

op 11 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2011 werd een pakket ter waarde van ruim 1.000 euro aangetekend verstuurd naar Duitsland. Het pakket werd niet ontvangen. Vele inspanning verricht om pakket te traceren. Helaas bleek het niet te zijn gescanned door TNT Post. Schademelding ingediend. Hierna volgenden tientallen mails en telefoongesprekken. Zonder resultaat of reactie. Tevens 3x een klacht ingediend over de afhandeling. Eenmaal werd de klacht in behandeling genomen. Het dossier werd overhandigd aan de schadeafdeling. Wederom geen reactie meer vernomen. De andere klachten werden niet in behandeling genomen, er volgde geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding voor het verloren pakket en een excuus voor de onvoorstelbare, schadalige wijze voor de wijze waarop een geval als dit in behandeling wordt genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CVO123