Klacht: Aangetekend pakket kwijt na 2 maanden en ontraceerbaar met track & trace

op 21 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

track & trace nummer CC059040279NL
aangetekend verstuurd naar guadeloupe 18 Januari status nu ontraceerbaar en spoorloos. klant eist 500 euro terug.
PostNL onbereikbaar via mail of telefonisch !

Gewenste Oplossing:

geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 maart 2017 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Sijthoff,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending naar Guadeloupe heeft verzonden en dat deze nog niet is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarvoor bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat er al een onderzoek gaande is. U heeft op 17 maart een mail ontvangen over het verdere verloop van het onderzoeken en welke stappen nu zijn ondernomen. Verder kan ik niets meer voor u betekenen behalve dat ik u kan adviseren om de ontvanger contact op te laten nemen met de post organisatie in Guadeloupe. De ontvanger kan daar omdat het een aangetekende brief is ook alvast een onderzoek opstarten. Dit zou het proces kunnen versnellen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 25 maart 2017 om 13:15 geantwoord

Pakket nog steeds niet ontvangen d.d. nu 25 Maart .Klacht niet opgelost!!!

Alle klachten die gemeld zijn door zebravintage