Klacht: aangetekend brief maar niet afgeleverd in Estland

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24-5-2017 heb ik aangetekende brief gestuurd naar Estland maar vandaag had ik email gekregen dat het nog niet afgeleverd.Barcode: RN873268660NL. Bestemming Estland postcode 10001. En kost voor mij 13,95.

Gewenste Oplossing:

Oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Fessla,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat het pakket dat u naar Estland heeft verzonden tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inmiddels een formulier naar u toe is gezonden om een onderzoek op te starten. U kunt dit formulier invullen en terugsturen en dan ontvang u binnen 10 werkdagen een update over het onderzoek.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Adfe