Klacht: aangetekend brief d.d.20-06-2017

op 21 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zeer urgente brief pas door geadresseerde ontvangen op 06-07-2017. Na een paar telefoontjes gebeld te hebben naar jullie 0900 nummer bleek dat het vervolg systeem niet juist was van jullie, daar stond in dat het de volgende dag in ontvangst was genomen. Ik vind dit heel erg omdat het mij ook nog eens 8,35 euro heeft gekost en de telefoonkosten. De barcode is 3SRPKS122772275. Gelukkig is de brief nu uiteindelijk wel terecht gekomen op plaats van bestemming. De gemaakte kosten wil ik terug zien daar deze brief zeer urgent was. Mijn email is chslagmoolen@hotmail.com.

Als ik mijn geld terug krijg ben ik tevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 juli 2017 om 15:36 geantwoord

Geachte heer Slagmoolen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een aangetekende brief te laat is bezorgd in de postbus. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds op 7 juli via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uit mijn administratie blijkt dat u hier uitleg heeft gekregen over de gang zaken. Ik begrijp dat deze brief zeer urgent, maar helaas kan ik deze kosten niet vergoeden. Het is besproken met de betrokken partijen dus ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt.

Heeft op 22 juli 2017 om 13:22 geantwoord

ik heb kosten gemaakt, om er zeker van te zijn dat de brief ( urgent ) de volgende dag ontvangen zou worden bij geadresseerde. deze brief is echter ruim 2 weken later ontvangen! als ik het had geweten dan had ik deze kosten niet gemaakt.
bedankt voor uw reactie en de service!

Alle klachten die gemeld zijn door Voetbalteam7