Klacht: Aandringende verkoopster

op 27 oktober 2011 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke twee maanden wordt ik gebeld door hi of ik niet een smsbundel wil nemen. Elke keer bedankt ik daar vriendelijk voor en geeft de telefoniste aan het in het systeem te zetten. Vandaag werd ik echter voor de vierde keer hievoor benaderd. Toen ik weer vriendelijk bedankte voor een maand gratis bundelkreeg ik een hele preek van de verkoopster. Ik gaf aan dat ik geen bundel wilde omdat ik dat altijd vergeet uit te zetten en ik daar niet voldoende voor sms werd zij steeds minder vriendelijk. Ik had toch wel een agendafunctie om de einddatum in te zetten zodat ik het op tijd uit kan zetten en of ik niet weleens achter een pc zat om het uit te zetten? Ik vond dit al een zeer opdringerige manier om iets te verkopen maar daarnaast ging ze ook nog liegen. Volgens haar stuurde ik meer dan 50 smsjes per maand wat totaal niet klopt. Ik vind dat hi haar klanten op deze manier niet kan behandelen, nee is nee!

Gewenste Oplossing:

Eindelijk ophouden met telefoontjes om mij die sms bundel aan te smeren!

Alle klachten die gemeld zijn door Lamorena