Klacht: Aandrijfmotor kapot

op 10 oktober 2017 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte meneer/mevrouw,

Middels dit schrijven wil ik bij u een klacht deponeren omtrent
de afwikkeling van een niet bekent cq vaak voorkomend probleem
van mijn gazelle fiets.

De afgelopen weken heeft mijn fiets bij bike totaal te gorinchem
gestaan omdat na 11 kilometer de ondersteuning ermee stopte, door
het display uit en weer aan te zetten werd de ondersteuning weer
geactiveerd echter voor een tijd van enkele kilometers.Mijn dealer
heeft mij een leen accu gegeven om zo te kunnen traceren of dit
eventueel het probleem zou zijn.

Dit heeft echter niet geholpen, na overleg met uw technische afdeling
is men tot de conclusie gekomen dat de aandrijfmotor defect zou zijn.

Dit zou resulteren in de montage van een nieuwe aandrijfmotor welke
mij een rekening zou opleveren van €700,00

Gezien de leeftijd en kilometerstand van de fiets ( 3,5 jaar en 14600 km)
zou dit bij een kwaliteits fiets als gazelle niet voor moeten komen.

Daarom verbaasd mij het zeer dat u als fabrikant dit probleem welke door
zowel u als mijn dealer als niet bekent uw handen van aftrekt.

Reeds 40 jaar rij ik op een gazelle fiets aangezien dit tot nu toe een
betrouwbaar merk was waar ik zonder problemen veel plezier van heb gehad.

In de eerste 2 jaar zijn er kleine problemen geweest ( kapotte trapas, display
en achterlicht) welke door mijn dealer tot volle tevredenheid zijn opgelost.

Hierbij vraag ik u om alsnog deze zaak tegen het licht te houden en daar een
passend antwoord op te geven.

Indien u nog vragen heeft ben ik bereikbaar op telefoon nummer: 06-55733648

Afwachtend op uw reactie en met een vriendelijke groet,

Jacco de Koning.
Plompencamp 29
3371 pd Hardinxveld-Giessendam.

Gewenste Oplossing:

Gaarne uw reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door falch047