Klacht: Aanbieding postzegels

op 29 september 2011 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Heden, donderdag 29 september jl, ben ik naar een van jullie kruidvat filialen gegaan om daar twee velletjes postzegels aan te schaffen. Volgens jullie reclamefolder zijn deze nu namelijk in de aanbieding voor nog geen acht euro. Het betrof het filiaal in Nuth. Bij de kassa heb ik aan de verkoopster gevraagd waar ik deze velletjes in hun vestiging kon vinden. Ze deelde mede dat ze helaas niet meer op de juiste plek hingen, maar dat ze ze wel nog achter had zien liggen. Ze waren dus op voorraad.
Navraag bij een collega liet echter blijken dat zij deze postzegelvelletjes niet mocht verkopen en dat er ergens in het proces tussen hoofdkantoor en filiaal iets fout was gegaan. Vervolgens reageerde de medewerkster niet meer klantgericht en -vriendelijk, maar eerder bot.

Daar huis-aan-huis oa. jullie reclamefolder is uitgedeeld ben ik van mening dat, de postzegels waren aanwezig, ik deze ook zo kon kopen. Ze hadden immers ook geen melding ergens in de vestiging of op de deur opgehangen dat dit niet meer kon.

Ik zie het nu al gebeuren dat wanneer ik in de loop van volgende week ga kijken of ze dan wel weer verkrijgbaar zijn, de velletjes of helemaal niet meer te verkrijgen zijn, of ze wel te verkrijgen zijn tegen normaal tarief. Vind het echt niet kunnen.

Graag verneem ik een reactie van jullie.

Zie hierboven

(graag ontvang ik de twee velletjes postzegels tegen de aanbiedingsprijs). Hiernaast vind ik dat de medewerkers van de kruidvat ook klantgerichter mogen zijn door mee te denken met het zoeken naar een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door postzegels