Klacht: Aanbieding niet leverbaar.

op 27 september 2011 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een klacht n.a.v. een niet te leveren product uit de folder.

Gisteren krijg ik de folder in de brievenbus met daarin een mooie aanbieding van een laptop ACER ASPIRE 7551-P364G50MN voor € 399,99.

Ik vanochtend naar Dixons gegaan waar verteld werd dat het betreffende product niet meer leverbaar is. Een alternatief kan ook niet aangeboden worden. Zeer misleidend dus. Ik nog gevraagd of het via internet te bestellen is maar het antwoord is negatief.

Ook wordt er gezegd dat de folders al weken van tevoren gedrukt worden en het dan mogelijk is dat een artikel niet meer leverbaar is.

Ik vind het onbegrijpelijk dat een product in de aanbieding is en meteen al niet meer leverbaar. Ik rijdt ervoor naar Tilburg. (kom zelf uit Oisterwijk) betaal parkeergeld voor iets wat er niet is en blijkbaar ook niet is geweest.

Inmiddels heb ik dezelfde laptop al ergens anders aangeschaft.

Hopelijk wordt mijn klacht serieus genomen want ik ben hier dus echt erg boos over. Klanten naar je winkel lokken en dan in de kou laten staan vindt ik een zeer kwalijke zaak.

Hier mag zeker wel een tegoedbon of iets dergelijks tegenover staan want ik heb ook kosten gemaakt om er naar toe te gaan.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Dixons

Heeft op 24 februari 2012 om 16:40 geantwoord

Beste klant,

Sinds kort is Dixons gestart met het behandelen van vragen / klachten die vermeld staan op diverse fora. Wij zien dat u de melding al enige tijd geleden gemeld hebt en gaan er dan ook vanuit dat de melding naar tevredenheid is opgelost.
Indien uw vraag / klacht nog relevant is, willen wij uiteraard meedenken in een eventuele oplossing. Wij verzoeken u dan uw gegevens t.a.v. Nicole Gerrits(customercare) te sturen naar onderstaand adres:

info@dixons.nl

Nicole

Bericht van Dixons

6 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw Hamers, Spijtig om te horen dat het product niet meer leverbaar was, helaas kan het voorkomen dat producten uitverkocht raken. Het is ook raadzaam eerst contact op te nemen met de winkel omdat niet altijd alle producten uit de folder op voorraad zijn in de winkel. Omdat wij het erg vervelend vinden voor u dat u voor niks bent gereden willen wij u een korting aanbieden van 30 euro op aanschaf van een nieuwe notebook of netbook, u kunt contact met ons opnemen via customercare@basgroup.nl Met vriendelijke groet, Robin Vijfvinkel Customer Care Dixons

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sh15993