Klacht: aanbieding met airmiles staat niet in de kassa

op 13 oktober 2011 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de folder van deze week staat een nintendo 3ds met inlevering van 2000 airmiles te koop.
Nintendo is op voorraad, maar bij de kassa blijkt dat deze actie nog niet in de kassa is verwerkt. (actie liep al 4 dagen)
Telefoonnummer genoteerd, man van Dixons zou de volgende dag terug bellen, dan had het hoofdkantoor de actie in de kassa gezet. Man van Dixons (hele onvriendelijke man) moet nog steeds terugbellen.

Gewenste Oplossing:

20 euro korting, met of zonder airmiles.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 24 februari 2012 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Sinds kort is Dixons gestart met het behandelen van vragen / klachten die vermeld staan op diverse fora. Wij zien dat u de melding al enige tijd geleden gemeld hebt en gaan er dan ook vanuit dat de melding naar tevredenheid is opgelost.
Indien uw vraag / klacht nog relevant is, willen wij uiteraard meedenken in een eventuele oplossing. Wij verzoeken u dan uw gegevens t.a.v. Nicole Gerrits(customercare) te sturen naar onderstaand adres:

info@dixons.nl

Met vriendelijke groet,

Nicole

Alle klachten die gemeld zijn door toos