Klacht: Aanbellen van pakket

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen vroeg, is een pakket bezorgd door 1 van uw medewerkers. Met luid gebonk en TIG keer aanbellen op de voordeur. Vind dit heel respectloos overkomen.
En dien mijn klacht in.

Gewenste Oplossing:

Zonder gebonk!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Koffrie, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Mijn excuses voor het gedrag van deze medewerker. Ik kan me voorstellen dat u hier van geschrokken bent en dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding van maken om dit met de bezorger te laten bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij de 3S-code van het pakket, dat deze medewerker heeft afgeleverd, te sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Koffrie, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koffrie,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Koffrie