Klacht: Aanbellen van pakket

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Koffrie, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Mijn excuses voor het gedrag van deze medewerker. Ik kan me voorstellen dat u hier van geschrokken bent en dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding van maken om dit met de bezorger te laten bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij de 3S-code van het pakket, dat deze medewerker heeft afgeleverd, te sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Koffrie, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:33 geantwoord

Geachte mevrouw Koffrie,