Klacht: Aanbellen van bezorger en vervolgens niet wachten tot er wordt open gedaan op 21-09-2016 om 16:10

op 01 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het aanbellen van bezorgers is een noodzaak om een pakketje of iets dergelijks af te leveren als iemand niet thuis is. Het tijdsbestek dat een bezorger echter neemt om te wachten nadat hij/zij heeft aangebeld bedroeg nu echter geen 10 seconden voordat de bezorger weg ging. In dit tijdsbestek is het zelden mogelijk om te reageren. Ik ben ontevreden over het belletje trekken van uw bezorger.

Ik ben tevreden als bezorgers die aanbellen om een pakketje voor mij of voor de buren af te leveren daadwerkelijk een minimale tijd wachten waarin iemand kan reageren. Dit hoeft geen minuut te zijn maar 30 seconden lijkt mij geen overbodige luxe.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 oktober 2016 om 11:02 geantwoord

Beste Jurriaan,

U geeft aan dat de bezorger niet heeft gewacht tot u in de gelegenheid was het pakket al aan te nemen en binnen 10 seconden al weer weg was. Dit is zeker niet de manier van bezorgen en hiervoor wil ik u dan ook mijn excuses aanbieden. Ik zal hier direct een melding van maken bij het depot.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JurriaanNL