Klacht: Aanbellen ondanks brief op de deur!

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij verwachten geen pakket dus het was voor de buren waarschijnlijk.
Er hangt een brief op de deur met grote letters:
NIET AANBELLEN, KLOPPEN OP HET KEUKENRAAM.

Maar schijnbaar denkt de bezorger dat bij geen reactie het oke is om aan te bellen.
Mn kleine van 2 lag te slapen en ik hoogzwanger deed ook een dutje.
Ik ben WOEDEND. Noteer maar ergens dat er bij ons geen pakketjes meer voor buren afgeleverd mogen worden. Want lezen is schijnbaar te lastig.

Als er nooit meer aangebeld wordt door DHL wanneer wijzelf geen pakket verwachten!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 15:28 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger ondanks uw briefje op de deur toch heeft aangebeld. Als ik zoek op uw adresgegevens zie ik een pakket op uw adres staan dat zaterdag bij uw buren op nummer 23 bezorgd is. Ik kan mij voorstellen dat de bezorger bij dit briefje verwachtte dat er zou worden opengedaan als hij op het keukenraam zou kloppen. Hij weet echter niet dat u hoogzwanger bent en even ligt te slapen. Hopelijk heeft u het pakket inmiddels bij de buren kunnen afhalen.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 februari 2018 om 17:31 geantwoord

Ik typte de klacht vanaf boven. Ik zag er na een briefje in de brievenbus over een pakket ondanks wij niets besteld hebben.
Het bleek te gaan om een kraampakket van CZ die je automatisch krijgt zonder melding ergens in je laatste trimester.
Dit briefje hing er niet speciaal voor dat pakketje. Dit briefje hing al een maand! Ik trek voortaan wel de bel er uit als we gaan slapen als het zoveel moeite is bezorgers te melden dat het brutaal is aan te bellen terwijl er in hoofdletters staat niet aan te bellen. Ondanks wat hij/zij verwacht.
Als ik wakker was geweest had ik ook niet open gedaan.
In deze tijd moet je alleen open doen wanneer je iets of iemand verwacht!

Reactie van de melder van de klacht LousanneK

1 week geleden - Het gaat er dus niet om of ik hoogzwanger ben en er een klein kindje slaapt. Dat maakt het extra bout. Maar niet aanbellen is niet aanbellen! PostNL heeft in de afgelopen maand geen enkele keer (2 pakketjes die ik wél verwachtte, maar niet voor wakker bleef gezien tijdsvak van uren) alsnog aangebeld ondanks geen reactie. Je kan vast inzien dat er naar mijn email adres geen track&trace is verstuurd en ik dus niets van een pakket wist.

Alle klachten die gemeld zijn door LousanneK