Klacht: Aanbellen bij het verkeerde huis

op 14 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu al voor de 3de keer dat ze bij het verkeerde huis aanbellen! De vorige keer zouden ze hier wat mee gaan doen. Nou dat merk ik! Zit ik weer de hele morgen te wachten, zie weer de bus voorbij rijden en moet op de tracktrace zien dat de ontvanger niet aanwezig is? Dat ben ik dus wel. Moeten die guppen bij het juiste huis aanbellen. Ik ben het echt spuugzat! Ik heb voor de zoveelste keer een eigen bedrijf en zit op het pakket te wachten.

Gewenste Oplossing:

Dat ze er eens wat mee gaan doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2019 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Wildeboer,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat dit nu al de derde keer is. U geeft aan dat we er iets mee zouden doen. Het spijt me dat dit nog niet goed heeft geholpen. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met de leidinggevende van de chauffeur. Ik hoop dat het zo voldoende is en dat u er geen last meer van heeft. Anders horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Ianthe
Customer Service Agent
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Liliansjoerd2