Klacht: aanbellen bij alle buren om pakje kwijt te raken, en vervolgens snel verdwijnen.

op 30 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ben ik weer eens voor niks naar de voordeur gelopen(2 trappen af) omdat de pakketbezorger van Postnl het altijd makkelijk vind om het portiek op te rennen en bij alle 4 de bewoners aan te bellen om zijn pakje (dat van 1 van ons 4 bewoners is) kwijt te raken.
Deze hulpsinterklaas belt overal aan en zodra er 1 open doet geeft hij het pakje en verdwijnt weer zsm, zonder de overige buren (die op weg zijn naar de voordeur) te woord te staan! (waar ik overigens ook niet persee op sta te wachten hoor want ik vind dat je pas bij de volgende aanbelt als diegene waar het pakje van is niet open doet. Vervolgens heb ik de man kwaad aangesproken en hem gezegd dat hij dit niet meer moet doen en gevraagd voor wie hij werkt. Postnl dus.
Als je vervolgens telefonisch je beklag wilt doen zijn natuurlijk alle medewerkers weer eens druk en word je verzocht later terug te bellen. Zo gaat het dus vandaag de dag bij onze aloude PTT, lekker makkelijk en snel. Onder het motto van: Geen klachten ontvangen iedereen bij Postnl blij!

Gewenste Oplossing:

Als het pakketbedrijf van Postnl zijn medewerkers eens toespreekt hoe te werk te gaan. En deze associale pakketbezorger (geen Postnl kleding en geheel in burger) die samen met zijn vriend (Wel postnl kleding) in een Witte verlengde bus de pakjes in mijn wijk 2561 rond brengen eens aanspreekt op hun manier van werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Vonk, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de pakketbezorger bij alle vier bewoners in uw portiek aanbelt om een pakje af te leveren en deze vervolgens aflevert bij de bewoner niet het eerst opendoet. Dit is uiteraard niet de manier waarop uw pakket hoort te worden bezorgd, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Wat is uw huisnummer? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Vonk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Rumb-one

1 maand geleden - Fijn zo'n snelle reactie terug, maar of ik echt het gevoel heb dat mijn klacht serieus word genomen danwel word afgehandeld valt ernstig te betwijfelen want als de medewerkers van de klachtafhandeling van tante Pos mijn verklaring van mijn klacht goed hadden gelezen dan zagen ze ook dat ik natuurlijk geen track and trace code van het desbetreffende pakket zou kunnen hebben simpelweg omdat het niet mijn pakket was en deze ook niet aan mij is uitgereikt maar aan 1 van mijn buren terwijl er wel bij alle buren op het portiek inclusief de beneden huizen (6stuks) word aangebeld. Grote klasse weer hoor, duidelijk vergane glorie ons aller postbedrijf!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vonk,

Hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig genoeg kon ik uit uw eerste bericht niet opmaken dat het betreffende pakket niet voor u bestemd was en dat u dus geen track&trace code heeft. Desondanks mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden. Ik ga er vanuit dat de bezorging uw op adres nu zal verbeteren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rumb-one