Klacht: aan maning cib

op 08 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

M H
op een gratis advertentie heb ik gereageerd, op 23-03-2017 en terstond weer afgemeld,per computer hier op hadden ze toch een proefmonster gestuurd en verder heb ik geen pakket ontvangen ! dus ook geen kosten gemaakt volgens mij om dat ik me had af gemeld.
nu wordt door centraal invorderings bereau cib elke keer gemaand om te betalen €59 plus kosten is het nu 100.19€ .
Vervolgens cib heb ik op 23-04-2017 een besteling gedaan, dat kan niet ik was op vaklantie van31-03 tot 26-06-2017,
het pakket hebben ze mij aan geboden op 25-04-2017 volgens cib en het is op 21-06-2017 terug ontvangen, volgens FatBurrner Ultra.com. Waar het is geweest weten wij niet ik heb niets ont vangen en ook niet terug ge stuurd.
Gisteren kreeg weer een aan maning ik heb er op geantwoord Ik heb geen pakket ontvangen, ik was van 1_4 tot 28_6 _2017 met vakantie, en waar het pakket geweest is weet ik niet maar niet bij mij. Zoeken jullie het maar uit waar het is geweest al die tijd bij de verzender
Ik ben niet verplicht te betalen voor iets wat ik niet
ontvangen heb
VR Gr. JA Luijendijk

als mij excuus word aangeboden door het bedrijf FaBrurnerUltra en CIB voor de fouten die zij mij in de schoenen schuiven en spanning

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:03 geantwoord

Beste J.A. Luijendijk,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling , voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva