Klacht: Aan het lijntje houden ten top!

op 20 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 6 juni 2016 heb ik een pakket verzonden naar Brunei. Echter, het pakket is na de gestelde 9 werkdagen niet aangekomen in Brunei. Het pakket is na 8 juni 2016 niet eens meer te traceren. Ik heb uiteraard meerdere keren contact gezocht met PostNL maar iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord. Ze vinden het heel vervelend maar ik dien te wachten totdat PostNL gaat reageren.
Op 17 juni 2016 heb ik de eerste mail verzonden met de vraag “waarom kan ik mijn pakket niet traceren?” Vervolgens krijg ik een mail van PostNL dat het ineens 8 tot 15 werkdagen kan duren en dat er mogelijk vertraging is in de distributie. Ik dien te wachten tot 1 juli 2016. Op 1 juli 2016 doe ik hernieuwde aanvraag bij PostNL. Er komt een webformulier via de mail, die ik direct heb ingevuld. Op 8 juli 2016 krijg ik opnieuw bericht van PostNL, na navraag van mijn kant, via de mail, met het bericht dat het formulier in goed orde is ontvangen. Tot de dag van vandaag is er nog steeds geen oplossing!

Ik wil gebruik maken van de verzekering van PostNL. Ik heb het pakket aangetekend verstuurd. Het onderzoek duurt veel te lang en ik word aan het lijntje gehouden door PostNL, ik krijg steeds hetzelfde antwoord terug dat ik maar moet wachten, ja, wachten tot Sint Juttemis zeker. PostNL dient over de brug te komen, er is immers een verzekering die dekt tot € 500,--. Het lijkt werkelijk nergens op en ik zal vanaf nu geen enkel pakket meer naar het buitenland versturen, dat is er inmiddels wel bereikt.

Tevreden zal ik wel niet meer worden denk ik, maar ik ben dan tevreden als de verzekering uitbetaalt, niet alleen het product maar ook de geleden schade en tijd die ik er in stop.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Bakker, uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket vertraagd is en u, indien het pakket niet bij de geadresseerde komt, het waardebedrag van de zending wilt claimen. Dit begrijp ik natuurlijk volkomen. Ik zie in mijn systeem dat er 18-7 een e-mail met meer informatie naar u is gestuurd. Uw reactie hierop kan per e-mail naar de casemanager. Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 juli 2016 om 12:11 geantwoord

Geachte heer Bakker,

Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Klantenservice PostNL

Heeft op 20 juli 2016 om 14:07 geantwoord

Dit is geen oplossing, dit is een eenzijdig verhaal van PostNL verzonden met een no-reply adres, geen mailadres van de casemanager, waarop ik kan reageren. Zie onderstaande feedback.

Alle klachten die gemeld zijn door Moloch