Klacht: aan een kant doet de motor van de beweegbare bedbodem het niet.

op 07 oktober 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Het verstelbaar hoofdeind en voeteneind doet het niet meer aan een kant,
Bed is een en een half jaar oud, We hebben dit sporadisch gebruikt. Mijn man is geopereerd en wil omhoog gaan zitten in het bed maar het werkt niet.
Ik heb swisssence gebeld om het op te lossen.
De mevrouw aan de telefoon kon zien dat het aan de frequentie lag!!!! Ik moest onder het bed kijken en de boel resetten (Ik ben 70) jaar !!! Het valt wel onder de garantie maar als er iemand komt en de motor is niet kapot, moeten wij 75 euro betalen, Ze stuurt nu een e mail met tips om de motor weer aan de praat te krijgen, Ik weet niet wat frequentie is dat wou ze me uitleggen maar hoef ik niet te weten toch? Mijn man heeft een buikwond en kan niet onder het bed gaan liggen. Het is trouwens maar 10 cm waar je iets door kunt zien, We hebben pas een nieuw matras van swissence gekregen wat helemaal was doorgezakt, Was prima opgelost. Maar toch een beetje raar dat na een en een half jaar een matras is doorgezakt. Lees hier dat dit vaak voorkomt, Ik zou ook al wordt dit opgelost nooit meer een bed bij swissence kopen,

Als mijn bed weer electrisch verstelbaar is,

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door huijbers ulijn