Klacht: Aan alle eisen voldaan, maar toch een beslaglegging!

op 29 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb in februari op de website van GGN ingelogd in mijn account/dossier om een bezwaar in te dienen tegen een betaalvoorstel van GGN.

Ik heb een groot gezin, 4 kinderen waarvan 2 schoolgaande kinderen, en met 1 inkomen (minimumloon) is het momenteel niet mogelijk de schuld af te lossen tegen het hoge bedrag dat GGN voorsteld.

Bezwaar ingediend, en een ingevuld formulier geüpload waarin al onze in- en uitkomsten beschreven staan.

Na een aantal weken krijg ik een brief dat ik het formulier niet heb geüpload.

Om zeker van mijn zaak te zijn alle documenten uitgeprint en per post verstuurd. Binnen 2 weken zou ik een reactie kunnen verwachten.

Nu heb ik na een aantal maanden niets gehoord en gisteren een brief met beslaglegging ontvangen, terwijl ik netjes alle info verstrekt heb. Na een telefoontje te plegen naar GGN krijg ik te horen dat zij nog steeds het formulier niet binnnen hebben, en dat ik zelf verantwoordelijk ben om te bellen en te vragen of alles goed aangekomen is.

Dat vind ik op zijn zwakst uitgedrukt flauw en oneerlijk!

Ik heb telefonisch, digitaal en per brief aangegeven wat mijn mogelijkheden zijn mbt het aflossen van mijn schuld.

Ik wil slechts een antwoord van GGN, mijn financiële situatie inachtnemend, hoe ik mijn schuld maandelijks kan aflossen.

Nogmaals, ik ben weer bereid om alle financiële stukken telefonisch/digitaal/post te overleggen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 augustus 2017 om 16:34 geantwoord

Geachte heer,

Momenteel hebben wij e-mail verkeer met u naar aanleiding van uw klacht. U heeft ook al gereageerd. Helaas was u telefonisch niet te bereiken. Gisteren hebben wij u een e-mail gestuurd met antwoord op uw verzoek voor een regeling.

Wij hopen dat u deze in goede orde heeft ontvangen.

Mochten er vragen zijn dan horen wij dit graag.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door La. La.